Wednesday, May 20, 2009

Sibuknye saya..

Shera dan Hazmi di Shibazakura Fuji(Sakura rumput Fuji)

Assalamualaikum!!fuhhhh....(-_-) mengeluh kaw kaw aku saikin~~hmm..sibuk nye dengan kenkyuu..hari2 kene g dai carik bahan..da brape lame aku x tulis blog nih?ni pun baru berkesempatan nk tulis..macam2 berlaku..demam lah..sume ade..xpelah..yang lepas tu kita biarkan...pk mase depan ye x?sekarang pun da nak masuk natsu..ke da natsu?ntah lah..xtau nk tulis ape..ape yang penting kerjasama~hari tu aku demam sebab terlalu pk pasal kenkyuu kot..last2 aku decide nak kuar dari tema kenkyu tuh..so wat kenkyu lain..the reason why?sebab die Allah saje yang tau..huhu..xpelah..ganbate beko!hari tu ade gak g shibazakura sket2..yela kan xkan nk terperap je kat tokai nih..mcm2 berlaku ye..dengan demam h1n1 tu lah<---aku ingatkan pertandingan tinju!hmm...k la xtau nak tulis ape..korang tulis ntuk aku leh?yeeehaaa!

Simptom demam cari scholar

4 comments:

dextrike said...

haiyaaa..
da sebulan bru ada post bru..
tape wehh,
saba n berusaha pape pon!! ;)

Hazmi said...

haha..sori la dude~tq neway:)

kyo_9 said...

ape kono muka ko tuh jang?

Hazmi said...

gambar tu aku edit 4 blog aku yang lain.So gmbar asal aku lupa nak buat copy dia.