Sunday, April 12, 2009

Tempat Lepak aku? <<>>

Assalamualaikum dan slamat pagi tengah hari n malam..:)hari ni aku bangun awal..badan sakit2 sket sebab main bola.tibe2 nak share pasal hobi aku hari2 kalau duk depan komp iaitu shoppingwindow kat Yahoo! Auction Japan atau pun nama lainnya YAHUOKU ヤフオク..kat dalam ni macam2 mende korang leh carik...harga pun murah daripada harga kedai(kos nek train+makan+penat)..biasenye aku usha kereta ke..x pun baju ke..kasut2 ke..part2 kereta ke..jam ke..belinya x pun tengok pun jadilah..hakhak..kat sini ade beberape tip untuk korang yang aku nak share kalau nak beli...

baju,seluar,kasut --->>disebabkan korang xleh nak test baju or seluar kat yahoo auction nih..cara terbaik ialah korang g kedai dulu..then try baju or seluar ikut brand yang korang nak tuh(sebab aku buat camtu:P)

baca dulu statement penjual(出品者)<---yang ni paling penting!sebab apa?sebab MAN BELON YANG PUNYE!!eh bukan..sebabnye ialah supaya korang x ditipu oleh pengeluar...why aku cakap camtu?kadang2 ade barang tu murah..tp souryou iaitu kos penghantaran die mahal..

100円<---taip 100円 untuk bid barang2 murah starting 100 yen...kalau nasib baik TV HD pun leh dapat..sape cepat die dapat:)

No comments: